جستجو کردن
Close this search box.
ساخت غرفه دئو دراگ

ساخت غرفه دئو دراگ

گزارش ساخت غرفه ۲۲ متری شرکت دئو دراگ

 

ساخت غرفه دئو دراگ در مرداد ماه 1403: مجموعه تبلیغاتی فورسین با موفقیت پروژه طراحی و ساخت غرفه‌ای به مساحت ۲۲ متر مربع برای شرکت دئو دراگ را به انجام رساند. این پروژه برای حضور در دهمین کنگره سراسری تازه‌های درماتولوژی، لیزر و جراحی پوست در شهر اصفهان انجام شد.

 

هدف

هدف این پروژه، ارائه‌ی محیطی مناسب برای معرفی محصولات و خدمات دئو دراگ است. این محصولات و خدمات باید به خوبی به بازدیدکنندگان، متخصصین معرفی شود. جلب توجه مخاطبان هدف در این رویداد علمی و تخصصی مهمترین هدف این پروژه است.

 

 

 

 

طراحی غرفه

در مراحل اولیه، تیم طراحی فورسین با همکاری نزدیک با نمایندگان شرکت دئو دراگ، نیازها و خواسته‌های آنان را شناسایی کرد. طرح اولیه‌ را متناسب با هویت برند و فضاهای اختصاصی، ارائه دادیم. این طرح شامل بخش‌های مختلفی بود. فضای نمایش محصولات، منطقه مشاوره و بخش پذیرایی، که همگی با در نظر گرفتن معیارهای زیبایی‌شناسی و کارایی طراحی شدند.

 

ساخت و اجرای غرفه

پس از تایید طرح، فرآیند ساخت غرفه آغاز شد. این فرآیند با توجه به زمان‌بندی دقیق و با استفاده از مواد با کیفیت و تیم اجرایی مجرب انجام گرفت. در نهایت، غرفه آماده‌شده نه تنها از نظر طراحی و دکوراسیون مورد تأیید قرار گرفت، بلکه توانست به خوبی نیازهای تبلیغاتی و ارتباطی شرکت دئو دراگ را در این رویداد پوشش دهد.

 

 

 

این پروژه نمونه‌ای از توانایی مجموعه تبلیغاتی فورسین در ارائه خدمات حرفه‌ای و با کیفیت در زمینه طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی بود که رضایت کامل مشتری را به همراه داشت.

 

ساخت غرفه نمایشگاهی خود را به تیم حرفه ای و خلاق ما بسپارید.

09195120186

 

اشتراک گذاری:

تازه ترین ها