در واقع انیمیشنی است که به صورت دو بعدی و حرکت های سریع تولید می شود. در واقع نمایش کاراکتر و یا متن های شما به صورت انیمیشن با افکت های صدای مناسب باعث جلب نظر مخاطب و تماشای آن می شود. این تکنیک را باید گونه ای پویا از یک طراحی گرافیکی دانست.
به طور مثال، اگر در یک فیلم آموزشی یا حتی یک محتوای متنی، بخواهید افزایش یا کاهش آماری را به نمایش بگذارید. و جلوهای بصری را ایجاد کنید.باید از موشن استفاده کنید. یا حتی لوگوی بعضی از سایتها که به حالت چرخان هستند.نیز می توان اشاره کرد.
ویدیو هایی که به صورت طرحی از موشن گرافیک هستند، داستانی را ارائه می کنند.که تصویر ساکن هرگز نمی تواند آن را انجام دهد. پیام و محتوا را بهصورت متحرک منتقل میکنند. خود واژه موشن در زبان فارسی به معنی پویا می باشد.و به هر چیزی که دارای حرکت باشد، میگویند. این روش انتقال محتوا مزیت های بسیاری دارد.که در ادامه به آن ها می پردازیم.
قالب اینفوگرافیک یا تصویر ثابت برای بیان ایده های بزرگ مناسب نیست.و بهترین گزینه برای این امر موشن است. این روش برای اضافه کردن جلوه های بصری به پروژه ها بسیار کاربردی است. دلیل آن نیز این است.که از طریق موشن گرافیک میتوان ایده هایی پیچیده را به صورت مجازی به تصویر کشید.و پروژه های جذابی را خلق کرد.
احتمالا برای شما هم پیش آمده که با وارد کردن اشتباه رمز خود در یک سایت، با تصویری قرمزرنگ، مواجه می شوید.که اشتباه بودن رمز را به شما نمایش می دهد. این دقیقا همان روشی است.که موشن گرافیک استفاده میکند.تا انتقال پیام را به بهتری شکل انجام دهد. نوع بصری موشن برخلاف تصاویر کارتونی برای بسیاری از بینندگان جذابیت دارد. چرا که نمیتوان از این تصاویر در کسب و کار ها استفاده کرد تا بیان کننده خوبی باشند.
سوالی که اینجا مطرح میشود این است که استفاده از موشن گرافیک بهتر و به صرفه تر است یا اینفوگرافیک ارزان قیمت؟ جواب بسیار ساده است. با توجه به توضیحاتی که در بالا به آن ها اشاره شد، می توان متوجه شد که تمایل مخاطب به دیدن انیمیشن ها و فیلم ها نسبت به تصاویر ثابت بیشتر است. حتی بعضا یک بنر متحرک می تواند جذابیت بیشتری را نسبت به بنرهای ثابت در ذهن مخاطب ایجاد کند. پس استفاده از موشن می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد.
اشتراک گذاری اطلاعات
عنوان فیلم و سایر عناوین مشابه
لوگوی گرافیکی
ویدیوهای توصیفی
آیکونها
پست شبکههای اجتماعی
بازاریابی دیجیتال
در این بخش به معرفی گام های ساخت یک انیمیشن موشن می پردازیم.
موشن گرافیک کاربرد وسیعی در دنیای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال درد. از این رو اگر برای کسب و کار خود بخواهید تبلیغات انجام دهید، بهترین پیشنهاد برای شما انتخاب این ابزار است. شرکت فورسین با سابقه ای بلند مدت در این زمینه بهترین مشاوره ها را در انتخاب بهترین محتوا از لوگوی کسب و کارتان تا ساخت انیمیشن برای برند سازی محصولات شما در اختیارتان می گذارد.
به عنوان مثال در معرفی محصولات یا خدمات شما، ویدیو های موشن از اهمیت ویژه ای برخوردارند. این ویدیو ها در معرفی و نمایش ویژگی های محصولات تان بستری عالی برای انتقال دادن نکات مهم از برند و خدمات شما به مخاطب می باشند. از این ویدیو ها می توانید در شبکه های اجتماعی خود و نیز وب سایت های خود به اشتراک بگذارید. امروزه با وجود این شبکه ها و وب سایت ها استفاده از این ابزار فوق العاده می تواند تاثیر زیادی در جذب بازار هدفتان داشته باشد.
موشن ها بر چند نوع هستند؟
انیمیشن هنوز هم یکی از مناسب ترین مدیاها برای انتقال پیام های تبلیغاتی محسوب می شود.
پیراستگی، سادگی، تمرکز، کارکترهای منحصر بفرد و بعضا دوست داشتنی، انطباق با ایده های موزیکال و … همه و همه از جمله ویژگی های تیزرهای تبلیغاتی انیمیشن است که می تواند تاثیر بسزایی در افزایش فروش محصولات تجاری داشته باشد. به همین دلیل انواع متنوعی دارد که عبارتند از:
ویدئورئال، ویدیو موشن، استاپ موشن، موشن گرافیک، اینفو موشن، انیمیشن
طراحی و ساخت انیمیشن دارای ایده و شخصیت هایی دوست داشتنی است. انیمیشن یکی از برترین اقدامات به منظور بهره جویی از اقیانوس بکر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، به منظور تثبیت و ارتقا ارتباط با مخاطبان در فضای مجازی باشد.
اگر شما هم تصمیم دارید برای معرفی کالا و خدمات خود اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن کنید، بهتر است با مشاورین ما برای ساخت بهترین موشن گرافیک مشورت نمایید.
ما می توانیم با توجه به رویکرد های مختلفی که در این زمینه وجود دارد، پیشنهاد های خوبی برای شما داشته باشیم. این گروه از تیزرهای تبلیغاتی، از ایده پردازی تا اجرای نهایی منطبق با اهداف برندینگ، مارکتینگ و کمپین های تبلیغاتی شما طراحی و ساخته می شوند.
در صورت درخواست محصول و یا کسب اطلاعات فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
به ویدئو هایی که پیام و محتوا را به صورت متحرک منتقل می کنند و با ضرب آهنگ و کاراکترهای خاص ساخته می شوند تا مخاطبین را جذب نمایند گفته می شود..
با توجه به سناریو و محتوای درخواستی نسبت به تایم، کاراکتر ها و آبجکت های موجود محاسبه می گردد.
بله، کاراکترها در آن کاملا طراحی و ساخته می شوند.
در موشن محدودیت تایم وجود ندارد ولی بهتر است بین ۳۰ تا ۶۰ ثانیه باشد.
مدت زمان ساخت بسته به سناریو بین ۱۰ تا ۳۰ روز زمان می برد.
ویدئو موشن، استاپ موشن، موشن گرافیک، اینفو موشن، انیمیشن
توضیحات اولیه کسب و کار به صورت عامیانه که بعد از آن به یک سناریو تبدیل می شود به همراه لوگو
اگر اشتباه تایپی یا گفتاری توسط تیم فورسین صورت بگیرد، هزینه ای بابت ویرایش لحاظ نمی شود. در غیر این صورت هر نوع ویرایش دیگری شامل هزینه می باشد.
هر گونه سفارشی از قبیل تولید محتوا، موشن، تیزر تبلیغاتی و یا سایر محصولات بصورت تلفنی و یا حضوری با شرکت فورسین امکان پذیر است.
هر ثانیه حاوی چند تصویر یا چند فریم است وقتی می گوییم 25 فریم یعنی در هر ثانیه 25 عدد تصویر مختلف داریم که با در کنار هم قرارگرفتن این تصاویر بخشی از یک فیلم یا موشن ساخته می شود.
مجموعه فورسین از سال ۸۵ فعالیت خود را در حوزه تبلیغات در ایران و خارج از ایران آغاز نمود.
در سال ۹۵ و با توسعه فعالیت های مجموعه در بخش تجهیزات تبلیغاتی همچون سیستم های تاچ اسکرین و ساخت و طراحی اپلیکیشن تغییرات بنیادی در مجموعه فورسین اتفاق افتاد و هم اکنون با افتخار اعلام میکنیم ما بیشترین تنوع خدمات تبلیغاتی را بین همکاران داریم.