در تلاشیم تا بتوانیم با درک درست تبلیغات هدفمند راه کار تاثیر گذاری را ارائه دهیم و بر این اساس پس از توضیحاتی کوتاه به زمان بندی و نرخ رشد فروش خواهیم رسید .
اولین نکتهای که باید به آن توجه کنیم، مفهوم تایم شیرینگ است. این مفهوم برای بسیاری از مردم به دلیل عدم آشنایی با آن، ابهامزدایی لازم دارد. بنابراین، باید با ارائه تبلیغات و معرفی این مدل فروش، مفهوم آن را بهطور کامل توضیح دهیم.
نکته دیگری که باید در نظر داشته باشیم، این است که بیشترین مشتریان ما در ایران ساکن هستند یا ایرانی هستند. بنابراین، اولین بازار هدف ما باید برای ایرانیان تعیین شود و سپس به سایر شیعیان جهان نیز ارائه شود. این در حالی است که شکل و قالب آن باید با توجه به فرهنگ و عادتهای مردم هر منطقه، تغییر کند
بدین منظور چند روش را معرفی خواهیم کرد که بر اساس آن بتوانیم به حد اکثر فروش مورد نظر برسیم .