پروپوزال و کمپین فروش واحد های تایم شیرینگ در کربلا

این پروپوزال به منظور معرفی روند اولیه کار طراحی و اجرا ، و با هدف آشنایی بیشتر با نظرات و سلیقه‌ی کارفرما تدوین شده است. این پروپوزال صرفاً برای راهبرد اولیه و معرفی محصول، به‌ صورت کلی تدوین شده و به جزئیات آن پرداخته نشده است. هدف از این کار، آشنایی کارفرما با روش‌های کلی شرکت فورسین و معرفی محصول است.

محصولات هوشمند - خدمات مجموعه فورسین

معرفی مجموعه فورسین(مهان)

شرکت فورسین با نزدیک به 20 سال سابقه کاری، به عنوان یکی از پیشروان در صنعت تبلیغات و رسانه های دیجیتالی در ایران شناخته می شود. این شرکت با تخصص در ساخت تیزر تلویزیونی با استفاده از تکنیک های انیمیشن و رئال، به همراه فعالیت در زمینه های سوشیال مدیا و تبلیغات گسترده، چیریکی و سازه های هوشمند تبلیغاتی، به شما کمک می کند تا برند شما به صورت قابل توجهی بیشتر شناخته شود.

شرکت فورسین در زمینه ساخت تیزر تلویزیونی، از تکنیک های انیمیشن و رئال برای ایجاد تیزر های جذاب و بی نظیر استفاده می کند. با تخصص در زمینه های گرافیک و انیمیشن، این شرکت می تواند با بهره گیری از تکنیک های پیشرفته، تیزر هایی با کیفیت بالا و تأثیر گذار برای برند شما ایجاد کند. 

همچنین، شرکت فورسین در زمینه ساخت تیزرهای رئال، از تجربه و تخصص خود در زمینه فیلم سازی استفاده می کند تا تیزرهایی با کیفیت بالا و واقع گرایانه برای برند شما ایجاد کند.

شرکت فورسین همچنین در زمینه سوشیال مدیا و تبلیغات گسترده، فعالیت دارد. با استفاده از تخصص و تجربه خود در این حوزه، می تواند به شما کمک کند تا برند خود را در رسانه های اجتماعی معرفی کرده و با بهره گیری از روش های تبلیغاتی مختلف، آن را به مخاطبان خود نزدیک کند. همچنین، شرکت فورسین با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته در زمینه چیریکی و سازه های هوشمند تبلیغاتی نیز فعالیت می کند. شرکت فورسین قادر به ایجاد سازه های تبلیغاتی هوشمند مانند آدمک هوشمند، دیوار مه، هرم هولوگرافیک و ال سی دی ترنس پرنت می باشد. این سازه های تبلیغاتی با قابلیت های خاصی مانند نمایش پیام های تبلیغاتی به شکل دلخواه، تعامل با مخاطبان و جذب توجه بیشتر، برای شما بهترین راهکار برای برندینگ محصول خود خواهند بود.

طرح کلی معرفی و فروش واحد های مجتمع در کربلا به صورت تایم شیرینگ

در تلاشیم تا بتوانیم با درک درست تبلیغات هدفمند راه کار تاثیر گذاری را ارائه دهیم و بر این اساس پس از توضیحاتی کوتاه به زمان بندی و نرخ رشد فروش خواهیم رسید .

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم، مفهوم تایم شیرینگ است. این مفهوم برای بسیاری از مردم به دلیل عدم آشنایی با آن، ابهام‌زدایی لازم دارد. بنابراین، باید با ارائه تبلیغات و معرفی این مدل فروش، مفهوم آن را به‌طور کامل توضیح دهیم.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشیم، این است که بیشترین مشتریان ما در ایران ساکن هستند یا ایرانی هستند. بنابراین، اولین بازار هدف ما باید برای ایرانیان تعیین شود و سپس به سایر شیعیان جهان نیز ارائه شود. این در حالی است که شکل و قالب آن باید با توجه به فرهنگ و عادت‌های مردم هر منطقه، تغییر کند

بدین منظور چند روش را معرفی خواهیم کرد که بر اساس آن بتوانیم به حد اکثر فروش مورد نظر برسیم .

1. بخش اول با مدت زمان آمادگی یک ماهه از ابتدای کار

ساخت بستر های مناسب اولیه

از آنجا که ما با تمام توان قصد تبلیغات و فروش را داریم ممکن هست در ابتدای کار با نتایج خوبی روبه رو شویم و در این حالت اگر زیر ساخت هایی که آن را در زیر معرفی میکنیم آماده نباشد امکان گرفتن نتیجه عکس خواهیم داشت .

• سئو مارکتینگ

روش ارائه شده برای افزایش فروش، سرچ در موتورهای گوگل، یکی از روش‌های مورد استفاده در جامعه است. اما برای اینکه بتوانیم به فروش هدفمان دست یابیم، نیازمند بهبود و تقویت سیستم وبسایت خود هستیم. در واقع، سیستم وبسایت ما در حال حاضر ضعیف بوده و باید در اولین مرحله، بهبودیابی شود تا با جستجوی مشتریان و تبلیغات اصلی، بتوانیم به سرعت به سیستم خود متصل شویم.

 

به هر حال، این فرایند ممکن است زمان‌بر باشد و بین ۲ تا ۶ ماه طول بکشد. اما از ماه اول نتایج مطلوب برای راهبر دیگر تبلیغات ما قابل مشاهده خواهد بود. به این ترتیب، با بهبود سیستم وبسایت و طی مراحل لازم، می‌توانیم به فروش هدفمان دست یابیم.

زمان

زمان این پروژه به صورت ماهیانه میباشد و بین 2 تا 6 ماه زمان میبرد

درصد رشد

در این پروسه برآورد درصد رشد خیلی کمی را داریم نزدیک به 5 درصد . به دلیل اینکه این مورد خود به خودی مکمل دیگر تبلیغات و پایه اصلی میباشد .

هزینه

هزینه این مورد به دلیل متغیر بودن و داشتن هزینه های دلاری و نیاز به برآورد دقیق دارد ولی در حدود 100 تا 200 میلیون تومان هزینه دارد .

• سوشیال مدیا

با توجه به فروش گسترده‌ی تایم شیرینگ در کشورهای مختلف، موارد پایه‌ای دیگری برای شروع تبلیغات و حضور در صفحات مجازی در اکثر رسانه‌ها نیز لازم است. همچنین برای رشد مناسب این صفحات، محتواهای متنوع و کیفیت بالا باید ارائه شود.

زمان

این روند در حدود 1 ماه زمان میبرد و مادام تا زمان فروش نهایی باید ادامه داشته باشد .

درصد رشد

در این بخش یک هفته پس از فعالیت 5 درصد رشد فروش پیشبینی میشود

هزینه

هزینه این بخش به صورت ماهیانه است و مبلغ ماهیانه 12 میلیون تومان برای 6 ماه میباشد

2. ساخت و تولید داکیومنت مدت زمان یک ماهه از ابتدای کار

• مستند سازی

در پروژه های بزرگ، از جمله پروژه شما، بخش بسیار مهمی از موفقیت پروژه داشتن محتوای مناسب برای پرزنت پروژه است. یکی از این محتواها، ساخت مستند های وزین و درخور برای روند پروژه و امکانات آن است. این مستند معمولاً از دو قسمت فیلمبرداری رئال و عکاسی تشکیل می‌شود که به صورت چند زبانه (انگلیسی، عربی، فارسی) باید تهیه شود. 

این مستند باید با نریشن و پک شات مناسبی همراه شود که بتواند بیشترین اثر را بر روی مخاطبان ایجاد کند و به نتیجه‌ی مطلوبی که شما در پروژه خود می‌خواهید دست یابید کمک کند. این پروژه ممکن است زمان بر و پرهزینه باشد، اما به دلیل اهمیت آن در جذب مشتریان جدید و نگه‌داری مشتریان قدیمی، هزینه‌های آن دراز مدت بازگشت خواهد داد.

زمان

این قسمت در حدود دو تا سه هفته به صورت فشرده زمان خواهد برد و به صورت دوره ای بایت انجام شود

درصد رشد

این بخش به همراه تبلیغات نقطه ای در حدود 10 درصد رشد را شامل میشود

هزینه

در حدود 50 تا 100 میلیون تومان نسبت به لوکیشن و مدت زمان آگهی هزینه دارد

• آگهی تلوزیون و سوشیال

یکی از روش‌های مؤثر در جذب توجه مخاطبان، ساخت آگهی با کیفیت و مرتبط با زبان‌های مختلف است. با این کار می‌توانیم در پلتفرم‌های گوناگون در کشور‌های هدف از آن استفاده کنیم. برای ساخت آگهی می‌توانیم به سه روش به ترتیب اولویت نام برد. روش اول، ساخت آگهی با کاراکتر انیمیشن و ویژوال افکت است که هزینه بیشتری دارد و بازخورد بهتری دارد. روش دوم، ساخت تیزر رئال و روش سوم ساخت تیزر موشن گرافیک است که هزینه خیلی کمتری دارد و بازخورد کمتری نیز دارد. پیشنهاد ما این است که هر سه نوع آگهی ساخته شود تا بتوانیم در نقاط مختلف از آن‌ها استفاده کنیم.

زمان

در این قسمت نسبت به نوع آگهی بین 15 تا 40 روز کاری زمان خواهد برد

درصد رشد

درصد رشد فروش پروژه نسبت به انتخاب آگهی و یا هر سه بین 15 تا 30 میباشد و از اهمیت زیادی برای کمپین برخوردار است

هزینه

به صورت تقریبی نسبت به لوکیشن و محتوا و انتخاب نوع آگهی بین 30 تا 400 میلیون تومان هزینه دارد

• طراحی بنر و محتوا

با توجه به بالا بودن هزینه های ساخت آگهی، ما نمی توانیم به طور دائمی و مداوم فیلم های جدید را در پلتفرم های مختلف آپلود کنیم. در این شرایط، باید از تصاویر گرافیکی و بنرهای فروش استفاده کرده و به صورت منظم محتواهای خود را بروزرسانی کنیم تا همواره اطلاعات جدید و به روزی در اختیار مخاطبان قرار داده شود. همچنین، برای جذب مخاطب، باید به ارائه محتوای جذاب و خلاقانه توجه کنیم تا بهترین بازخورد را از مخاطبان خود دریافت کنیم.

زمان

این کار هم به صورت روتین صورت میگیرد و از لحظه شروع کمپین لازم به اجراست و در مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت

درصد رشد

این بخش جزو ملزومات کمپین میباشد و در قالب کلی بیش از 10 درصد رشد به فروش اضافه خواهد کرد

هزینه

این روند به صورت ماهیانه برآورد خواهد شد و ماهی 20 میلیون تومان هزینه دارد

3. تبلیغات چریکی و اکران پس از یک ماهه اول

امروزه تبلیغات در بسیاری از شیوه‌ها ارائه می‌شوند، اما یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی برای جذب مخاطبان، تبلیغات چریکی هستند. این تبلیغات با استفاده از تجهیزات تبلیغاتی مدرن و در جایگاه‌های عمومی، با در نظر گرفتن بازار هدف، صورت می‌گیرند. این تبلیغات با جذابیت و نوآوری خود مخاطبان را به سمت خود جذب کرده و در نتیجه برای ما افزایش درآمد را به ارمغان می‌آورند.

در این بخش، با فرض اینکه شما با ابزارهای تبلیغاتی هوشمند هرم هولوگرافیک و سیستم‌های تاچ اسکرین آشنا هستید، توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهیم داد. اگر هنوز با این ابزارها آشنا نیستید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اطلاعات بیشتری درباره این محصولات کسب کنید. در هر صورت، استفاده از این ابزارهای تبلیغاتی مدرن می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغات خود را به یک سطح بالاتر از قبل برسانید و در نتیجه بازدهی بهتری را برای تبلیغات خود تجربه کنید.

• نصب سازه ها ی تبلیغاتی در نقاط هدف

نصب و راه اندازی یک آدمک هوشمند و یک صفحه تاچ اسکرین در بخش ترانزیت ترمینال سلام و نزدیک ترین ترمینال کربلا ست که آدمک به صورت روتین و دائما در حال پرزنت میباشد و صفحه تاچ اسکرینی که قابلیت معرفی کل و جزئیات پروژه را دارد و به مخاطبان امکان میدهد که نه تنها اطلاعات کسب کنند بله به مخاطبان امکان نمایش تری دی کل پروژه و برش های معماری از نماهای داخلی را خواهد داد و یا برای آنها قابلیت ارسال شماره تماس به ما را فراهم میکند .

به دلیل زیبایی و خاص بودن آدمک مخاطبان به سمت آن می آیند و به دلیل کنجکاوی روی تاچ کیلیک کرده و اطلاعات خود را کسب میکنند .

در کنار این دو محصول میتوان یک هرم هولوگرافیک را قرار داد تا نه تنها مخاطبان با تاچ اسکرین کار میکنند بلکه تریدی محل مورد نظر خود را در هرم روی هوا به صورت سه بعدی مشاهده میکنند

زمان

زمان ساخت محصولات چیریکی بدون محدودیت تعداد و نوع آن یک ماه میباشد (یک تا چند عدد آدمک و یا هرم 1 ماه )و پس از آن قبل استفاده میباشد

درصد رشد

درصد رشد فروش اگر در 2 کشور مستقر گردد تقریبا بین 30 تا 40 درصد میباشد

هزینه آدمک هوشمند

130 میلیون تومان به صورت سه زبانه

هزینه هرم هولوگرافیک سایز 32 اینچ

40 میلیون تومان

هزینه تاچ اسکرین 43 اینچ

150 میلیون تومان

ساخت تریدی و مدلینگ برآورد نشده است

• اپلیکیشن فروش

نصب سیستم تاچ اسکرین در بخش ترانزیت و با استفاده از اپلیکیشن داخلی سیستم تاچ اسکرین صورت می‌گیرد. این اپلیکیشن امکان معرفی کلیت و جزئیات پروژه را داراست و به مخاطبان امکان می‌دهد که نه تنها اطلاعات کسب کنند، بلکه با دسترسی به برش‌های معماری از نماهای داخلی، تری دی کل پروژه را مشاهده کنند. علاوه بر این، با استفاده از تاچ اسکرین، مخاطبان می‌توانند شماره تماس خود را به ما ارسال کنند.

 

به منظور جذب بیشتر مخاطبان، می‌توان از هرم هولوگرافیک نیز استفاده کرد. این محصول، با مشاهده تریدی محل مورد نظر در فضای سه بعدی، تجربه جذابی برای مخاطبان فراهم می‌کند.

 

اپلیکیشن داخلی سیستم تاچ اسکرین، همچنین در سایت قابل استفاده میباشد .

زمان نسبت به فلو چارت

بین 1 تا 3 ماه میباشد

درصد رشد

با عدد بالا یکیست یعنی هم زمان با هم همان 30 تا 40 درصد به رشد فروش کمک خواهد کرد

هزینه آدمک هوشمند

هزینه نسبت به فلو چارت بین 50 تا 200 میلیون تومان میباشد.

تمامی هزینه ها و زمان تحویل پروژه در این کمپین به صورت حدودی برآورد شده و نسبت به تغییرات ممکن است تفاوت داشته باشد