با توجه به اینکه محصول شما یک محصول سوپرمارکتی است و برای عموم شناخته شده نیست، لذا تبلیغات و معرفی محصول به مخاطبان عمومی بسیار مهم است. اما با توجه به اینکه محصول شما مجوز فروش رسمی ندارد، باید از بسیاری از روشهای تبلیغاتی معمول صرفنظر کرده و با روشهای غیر متعارف ولی کاربردی پیش بروید.
برای شروع، باید به درک خوبی از خریداران و روشهای رسیدن محصول به آنها بپردازید. یکی از روشهای مناسب فروش به عمدهفروشان میباشد. عمدهفروشان بر اساس چند اصل کلی، مشتری شما خواهند شد. این اصول شامل آفرهای فروش و تقاضای مشتریان سوپرمارکتی میباشد.
در اینجا، روش دوم مورد اصلی شما در این پروپوزال است. در این روش، شما باید ابتدا درخواست خود را از طرف سوپرمارکت ایجاد کنید و سپس محصول خود را بهترین شکل ممکن به مارکتها و مشتری نهایی معرفی کنید. برای این منظور، ایجاد تبلیغات در سوشیال مدیا و ساخت آگهیهای تبلیغاتی برای شبکه های ماهواره ای بسیار مناسب است.
در ادامه به چارت کلی کار میپردازیم.