خلاصه پروپوزال صفر تا هفتاد درصدی محصول ژیگولی

این پروپوزال به منظور معرفی روند اولیه کار طراحی، و با هدف آشنایی بیشتر با نظرات و سلیقه‌ی کارفرما تدوین شده است. این پروپوزال صرفاً برای راهبرد اولیه و معرفی محصول، به‌صورت کلی تدوین شده و به جزئیات آن پرداخته نشده است. هدف از این کار، آشنایی کارفرما با روش‌های کلی شرکت فورسین و معرفی محصول است.

معرفی مجموعه فورسین(مهان)

شرکت فورسین با نزدیک به 20 سال سابقه کاری، به عنوان یکی از پیشروان در صنعت تبلیغات و رسانه های دیجیتالی در ایران شناخته می شود. این شرکت با تخصص در ساخت تیزر تلویزیونی با استفاده از تکنیک های انیمیشن و رئال، به همراه فعالیت در زمینه های سوشیال مدیا و تبلیغات گسترده، چیریکی و سازه های هوشمند تبلیغاتی، به شما کمک می کند تا برند شما به صورت قابل توجهی بیشتر شناخته شود.

شرکت فورسین در زمینه ساخت تیزر تلویزیونی، از تکنیک های انیمیشن و رئال برای ایجاد تیزر های جذاب و بی نظیر استفاده می کند. با تخصص در زمینه های گرافیک و انیمیشن، این شرکت می تواند با بهره گیری از تکنیک های پیشرفته، تیزر هایی با کیفیت بالا و تأثیر گذار برای برند شما ایجاد کند. 

همچنین، شرکت فورسین در زمینه ساخت تیزرهای رئال، از تجربه و تخصص خود در زمینه فیلم سازی استفاده می کند تا تیزرهایی با کیفیت بالا و واقع گرایانه برای برند شما ایجاد کند.

شرکت فورسین همچنین در زمینه سوشیال مدیا و تبلیغات گسترده، فعالیت دارد. با استفاده از تخصص و تجربه خود در این حوزه، می تواند به شما کمک کند تا برند خود را در رسانه های اجتماعی معرفی کرده و با بهره گیری از روش های تبلیغاتی مختلف، آن را به مخاطبان خود نزدیک کند. همچنین، شرکت فورسین با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته در زمینه چیریکی و سازه های هوشمند تبلیغاتی نیز فعالیت می کند. شرکت فورسین قادر به ایجاد سازه های تبلیغاتی هوشمند مانند آدمک هوشمند، دیوار مه، هرم هولوگرافیک و ال سی دی ترنس پرنت می باشد. این سازه های تبلیغاتی با قابلیت های خاصی مانند نمایش پیام های تبلیغاتی به شکل دلخواه، تعامل با مخاطبان و جذب توجه بیشتر، برای شما بهترین راهکار برای برندینگ محصول خود خواهند بود.

توضیحات مختصر درباره کمپین تبلیغاتی

با توجه به اینکه محصول شما یک محصول سوپرمارکتی است و برای عموم شناخته شده نیست، لذا تبلیغات و معرفی محصول به مخاطبان عمومی بسیار مهم است. اما با توجه به اینکه محصول شما مجوز فروش رسمی ندارد، باید از بسیاری از روش‌های تبلیغاتی معمول صرف‌نظر کرده و با روش‌های غیر متعارف ولی کاربردی پیش بروید.

 

برای شروع، باید به درک خوبی از خریداران و روش‌های رسیدن محصول به آنها بپردازید. یکی از روش‌های مناسب فروش به عمده‌فروشان می‌باشد. عمده‌فروشان بر اساس چند اصل کلی، مشتری شما خواهند شد. این اصول شامل آفرهای فروش و تقاضای مشتریان سوپرمارکتی می‌باشد.

 

در اینجا، روش دوم مورد اصلی شما در این پروپوزال است. در این روش، شما باید ابتدا درخواست خود را از طرف سوپرمارکت ایجاد کنید و سپس محصول خود را بهترین شکل ممکن به مارکت‌ها و مشتری نهایی معرفی کنید. برای این منظور، ایجاد تبلیغات در سوشیال مدیا و ساخت آگهی‌های تبلیغاتی برای شبکه های ماهواره ای بسیار مناسب است.

در ادامه به چارت کلی کار می‌پردازیم.

با توجه به اینکه محصول شما یک محصول سوپرمارکتی است و برای عموم شناخته شده نیست، لذا تبلیغات و معرفی محصول به مخاطبان عمومی بسیار مهم است. اما با توجه به اینکه محصول شما مجوز فروش رسمی ندارد، باید از بسیاری از روش‌های تبلیغاتی معمول صرف‌نظر کرده و با روش‌های غیر متعارف ولی کاربردی پیش بروید.

 

برای شروع، باید به درک خوبی از خریداران و روش‌های رسیدن محصول به آنها بپردازید. یکی از روش‌های مناسب فروش به عمده‌فروشان می‌باشد. عمده‌فروشان بر اساس چند اصل کلی، مشتری شما خواهند شد. این اصول شامل آفرهای فروش و تقاضای مشتریان سوپرمارکتی می‌باشد.

 

در اینجا، روش دوم مورد اصلی شما در این پروپوزال است. در این روش، شما باید ابتدا درخواست خود را از طرف سوپرمارکت ایجاد کنید و سپس محصول خود را بهترین شکل ممکن به مارکت‌ها و مشتری نهایی معرفی کنید. برای این منظور، ایجاد تبلیغات در سوشیال مدیا و ساخت آگهی‌های تبلیغاتی برای شبکه های ماهواره ای بسیار مناسب است.

در ادامه به چارت کلی کار می‌پردازیم.

چارت ابتدایی شروع تبلیغات و افزایش 35 درصدی فروش

نکته : تمامی موارد ذکر شده در این پروپوزال به تنهایی قدرت صد در صدی نداشته و کاملا نیاز به همکاری تیم فروش آن مجموعه محترم میباشد .

1. ساخت آگهی های مختلف و متعدد به صورت ویدئو و تصویر

در ابتدا برای شروع تبلیغات در هر پلتفورمی  نیاز به داکیومنت و محتواهای جذاب و متفاوت میباشد تا بتوان در هر پلتفرمی بر اساس برنامه ریزی و سیاست کاری از آنها استفاده کرد به طور مثال برای پخش در شبکه های ماهواره ای باید تبلیغات غیر مستقیم داشته باشیم و با عنوان درخواست نمایندگی و فروش در خاورمیانه اقدام کنیم و یا برای سوشیال به تعداد زیادی تصویر در قالب های مختلف نیاز داریم و …

در این بخش روال کار به این صورت است که پس از تایید کارفرما و تعیین بودجه ، شرکت فورسین تعدادی سناریو و طرح مشخص میکند که پس از مکاتبات و تایید طرح ها توسط کارفرما ساخت آگهی ها و طراحی ها آغاز میشود و در بازه زمانی مشخص کار آماده میگردد .

2. پخش در شبکه های تلویزیونی

یکی از روش های شروع تبلیغات در این پروپوزال پخش آگهی در کانال های متوسط ماهواره ای میباشد .

به دلیل اینکه ما نمیتوانیم تبلیغات فروش مستقیم و یا معرفی محصول در ایران را داشته باشیم بهتر است که در کانال های فارسی زبان درجه دو و یا درجه سه تبلیغات کنیم تا صرفا بتوانیم ذهن سپاری برای مخاطبان خود ایجاد کنیم و از آنجایی که بسیاری از مردم ایران تایم زیادی را برای دیدن برنامه های شبکه های VOD  در ماهواره سپری میکنند قطعا بستر بسیار مناسبی است ضمن اینکه با بودجه مناسب و رو به پایینی میتوان بازخورد خوبی گرفت  .

ترجیحا باید همزمان در چند کانال مختلف و با آگهی های متفاوت استارت زده شود.

3. پخش و تبلیغات در سوشیال مدیا

دیگر روش کاری بسیار عالی برای این محصولات، تبلیغات در سوشیال مدیاها میباشد که بولد ترین آنها Instagram و telegram  هست که میتوانیم با تبلیغات گسترده در پیج های پر بازدید و در کانال های مرتبط و عمده فروشی های تلگرام بازخورد بسیار مناسبی گرفت که البته برعکس شبکه های ماهواره ای بهتر است از پیج های معتبر و ارزنده استفاده کنیم .

از دیگر تبلیغات سوشیال که برای برندینگ محصول کارآمد است برخی اینفلوئنسر های خاص در اینستاگرام هست که پس از تایید و برآورد بودجه اولیه لیست آنها متعاقبا ارسال میگردد .

چارت دوم و پس از یک تا دوهفته بعد از استارت اولیه تبلیغات ، افزایش فروش 60 درصدی محصولات

در این مرحله مخاطبان و مشتری نهایی آماده  خرید است و ما باید با تکرار نوع دیگری از تبلیغات در محل و به صورت چیریکی آنها را متقاعد به خرید کرده و پس از آن هر مشتری یک فروشنده خواهد شد .

همانطور که پیشتر گفتیم سوپر مارکت را باید وادار به فروش محصولات کرد که یکی از روش های آن ویزیت حضوری و دادن تخفیف با درصدی بالاست که ما متفاوت عمل میکنیم و با دادن نوع دیگر آفر یعنی نصب سازه های تبلیغاتی در سوپر ماکت های بزرگ آنها را وادار به خرید محصول میکنیم .

سازه های مدرن تبلیغاتی به دلیل خاص بودن و جذابیت علاقه مندان بسیاری دارد و صاحبین سوپر مارکت علاقه مند به داشتن این سازه ها هستند زیرا هم دکوراسیون آنها زیباتر میشود و هم نوعی تجهیزات مدرن تبلیغاتی در اختیار دارند که این موضوع از هر طرف به نفع ماست یک سوپر مارکت برای داشتن سازه متقاعد به خرید و فروش محصول ما میشود و هم سازه ما با جذابیت خود مشتریان نهایی را راضی به خرید محصول میکند و این چرخه تا بنک دار ادامه دارد ( چرخه خرید مناسب )