NBC و Verizon می خواهند طرفداران خود را با تجربه جدید AR در La Brea غرق کنند

اخبار تبلیغات
PROGRAMMING & PERFORMANCE

NBC و Verizon می خواهند طرفداران خود را با تجربه جدید AR در La Brea غرق کنند

این مشارکت منحصر به فرد تا پایان سال در باکس ادامه دارد

با یک تجربه واقعیت افزوده جدید، برای فرو رفتن بیشتر در گودال La Brea آماده شوید.

Top line

روز چهارشنبه، NBC و Verizon اعلام کردند که برای اولین تجربه واقعیت افزوده در نوع خود در مجموعه‌های برتر Verizon که بر سریال سفر در زمان La Brea متمرکز است، با یکدیگر همکاری کرده‌اند. مشارکت منحصر به فرد شامل سریال پرطرفدار NBC تا پایان سال ادامه دارد.

Between the lines

تجربه جدید La Brea AR به طرفداران این امکان را می‌دهد تا با حفره اصلی نمایش تعامل داشته باشند و درگاه را در هر جایی که مناسب می‌دانند قرار دهند. از طریق گودال، بینندگان می توانند آیتم ها و تصاویر نمادین سریال تلویزیونی، از جمله تابلوی خیابان Wilshire Boulevard و حتی یک بچه کرگدن را کشف کنند. فراتر از آیتم ها، طرفداران می توانند این شانس را داشته باشند که یک صحنه حذف شده انحصاری از سریال را مشاهده کنند.

مت اشنارس، رئیس NBCUniversal Content Distribution در بیانیه‌ای گفت: «تجارب نوآورانه و فناوری‌های نوآورانه مانند AR برای ایجاد تعامل عمیق‌تر طرفداران در پلتفرم‌های شریک حیاتی هستند. “ما از همکاری خود با Verizon و کارمان برای ایجاد تجربیات همه جانبه برای طرفداران برای تعامل با برنامه های سرگرمی برتر ما سپاسگزاریم.”

دسترسی به تجربه آسان است. بینندگان فقط باید یک ست تاپ باکس Verizon را روی کانال 941 تنظیم کنند و یک کد QR را از یک دستگاه تلفن همراه اسکن کنند تا AR راه اندازی شود. چاله را در جایی که می خواهید قرار دهید و لذت ببرید.

ارین مک فرسون، مدیر ارشد اجرایی Verizon در بیانیه‌ای گفت: «ورایزن و NBC در حال تغییر روشی هستند که طرفداران سرگرمی را با انواع تجربه‌های واقعیت افزوده که قبلاً دیده نشده‌اند، تغییر می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که نسل بعدی داستان سرایی را برای بینندگان Fios به ارمغان بیاوریم و هیجان زده هستیم که مرزها را برای مصرف کنندگان خود جابجا کنیم.

علاوه بر Verizon و NBC، Trigger XR، یک استودیوی توسعه دهنده XR و آژانس خلاق برنده جایزه، نیز به زنده کردن تجربه La Brea کمک کرد.

Bottom line

تجربه AR به همکاری پربار بین NBCUniversal Content Distribution و Verizon ادامه می‌دهد.

این شرکت‌ها همچنین برای برنامه‌های المپیک در اطراف توکیو 2020 و پکن 2022 همکاری میکنند که شامل ویدیوهای درخواستی، شخصی‌سازی بر اساس ورزش و رتبه‌بندی‌های به‌روز می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *